woensdag 28 juni 2017

Kaart voor een homo huwelijk

Enige tijd geleden werd mij gevraagd om een kaart voor een homopaar te maken aangezien dit soort felicitatiekaarten eigenlijk bijna niet verkocht worden in winkels. Ze wilde graag geld geven, maar niet in een kant en klare kaart die waarschijnlijk iedereen zou geven gezien de beperkte keuze.
Het moest een strakke kaart worden. Oei...best een lastige opdracht eigenlijk! Tja, bij mannen kom je toch al gauw uit op kostuums/colberts etc, dus op dat idee verder gegaan.




Het zijn twee colberts met overhemden op een langwerpige kaart. Het lintje houdt de jasjes dicht. Door het geheel over de kaart heen te trekken gaan de jasjes open en kun je de kaart neerzetten en de binnenzijde openen.


Van echte stof heb ik stropdasjes gemaakt en deze gevuld met kussenvulling.


Binnenin zit dan een klein houdertje waar je geld achter kunt steken.


De kaart viel gelukkig heel erg in de smaak bij het bruidspaar. Dit was denk ik wel de moeilijkste opdracht ooit haha!

Nou, zaterdagmorgen weer een nieuwe kaart van mij hier te zien en maandag komt een oud patroon uit Sandra's Scrapshop weer in het zonnetje!!! Dus kom lekker snel weer kijken hier!

4 opmerkingen:

Marguerite zei

Ik vind de kaart super gelukt.
Snap dat de mannen er heel blij mee waren. Zo origineel...

manon's kaartenhoekje zei

wow sandra wat een super gave kaart zeg.... had ik die maar jaren eerder gehad. hij is echt super gaafffff

groetjes manon

Gertrude zei

WOW, Sandra, k├Ânnte nicht besser getroffen sein deine Karte, sie ist der hammer, echt cool
glg Gertrude

Annemarie en Merit zei

wat een geweldig gave kaart is dit Sandra... de moeilijkste in je leven misschien, maar wel eentje die we allemaal gaan onthouden..
en dan die stropdasjes (van stof) zo mooi...ik vind het super!!!
Begrijp dat deze kaart in de smaak viel, dat kan ook gewoon niet anders....

fijne dag liefs Annemarie

Related Posts with Thumbnails